Служба автомобільних доріг
у Хмельницькій області

» Прес-центр » новини » Ямковий ремонт – це міра, яка призупиняє руйнування, але не покращує технічні характеристики дорожнього одягу

Ямковий ремонт – це міра, яка призупиняє руйнування, але не покращує технічні характеристики дорожнього одягу

«Ямковий ремонт – це міра, яка на деякий час призупиняє  руйнування дорожнього покриття, але не покращує технічні характеристики дорожнього одягу», - пояснив начальник Служби автодоріг, Петро Гнидюк, представникам громадськості Хмельниччини.

15 квітня, за декілька днів до проведення відкритих торгів, відбулася зустріч керівництва Служби із представниками трьох громадських організацій: «Молодіжний клуб розвитку», «Подільське правозахисне об’єднання автомобільних перевізників» та «Об’єднання правників «Злагода».

«У результаті проведення торгів буде визначений підрядник, який виконуватиме ямковий ремонт дорожнього покриття струменевим методом», - повідомив Гнидюк.  

За його словами, суть технології полягає в тому, що спеціальний дорожній механізм за допомогою стисненого повітря видуває пил та чужорідні тіла з тріщин та ям на дорожньому покритті та відразу ж заповнює їх спеціальними матеріалами – сумішшю щебеню та бітумною емульсією.

«Це така профілактична міра, яка повинна працювати постійно, ліквідовуючи деформації дорожнього покриття на ранніх стадіях, аби не допустити утворення значних ушкоджень та руйнувань», - зазначив Петро Іванович.

У такий спосіб заплановано провести ремонтні роботи на чотирьох автомобільних дорогах державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, Н-03 Житомир-Чернівці, Р-32 Кременець-Біла Церква-Ржищів і Р-48 Кам’янець-Подільський-Сатанів-Війтівці-Білогір’я.

Використання цього методу має цілу низку переваг, зокрема спрощення технологічного процесу очистки вибоїн і тріщин та їх стрімке заповнення з необхідним ущільненням суміші без застосування котка.

Вартість ремонту 1мпокриття струменевим методом майже вдвічі нижча, ніж  традиційним асфальтобетоном. Поряд з цим, продуктивність роботи із застосуванням цього методу  досить висока – в середньому 150 кв. метрів за зміну.

До того ж, поновлення руху транспортних засобів можливе одразу після проведення ремонту, що дозволяє запобігти утворенню заторів на ділянці, де проходять роботи.

Аби продемонструвати на практиці весь технологічний процес струменевого методу ліквідації деформацій дорожнього покриття начальник Служби пообіцяв представникам громадськості провести виїзну прес-конференцію як тільки розпочнуться ремонтні роботи.

 

Прес-служба САД у Хмельницькій області