УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області

» Прес-центр » новини » Про проведення спільних робіт з ДП "Дорцентр"

Про проведення спільних робіт з ДП "Дорцентр"

Впровадження новітніх технологій та передового обладнання в дорожній галузі є запорукою якісного ремонту існуючої мережі доріг загального користування та будівництва нових автомобільних шляхів.
 
В рамках моніторингу та забезпечення якості будівництва доріг державного значення на Старокостянтинівщині, ДП "Дорцентр" на замовлення Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області проведено роботи по визначенню несучої здатності автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці в м. Старокостянтинові та окрузі за допомоги ходової дорожньої лабораторії у складі:
- устаткування для оцінки міцності за методом FFWD на базі одновісного причепу Dynatest FFWD 8012-002,
- автомобіль-тягач TOYOTA Hilux.
Результати, отримані за допомогою установки Dynatest FFWD дозволяють інженерам визначати рівень деформації, спричиненої контрольованим навантаженням, з точністю, недоступною для інших існуючих методів. Система FFWD створює динамічне імпульсне навантаження, яке на відміну від статичного або вібраційного імітує навантаження від рухомого колеса, що дозволяє використовувати сучасні методи аналізу даних.
 
Результати вимірювання одержуваного «штампу» разом з даними про товщину шару використовуються для визначення пошарового модуля пружності структури покриття. Одночасно ці ж дані використовуються в структурному аналізі для розрахунку несучої здатності, передбачуваного терміну експлуатації і визначення вимог до верхнього шару.
 
Програмний комплекс Elmod6, який працює з даною установкою, дозволяє:
Вводити дані про транспортне навантаження.
Вручну, змінювати параметри шарів (або інші параметри) і порівнювати результати вимірювання. Функція автоматичного суміщення виміряних і розрахованих прогинів по точкам.
Облік таких дефектів, як нерівності, глибина вибоїн і результати візуальної розвідки при моделюванні. Об'єктивно вибирати оптимальні методи відновлення та ремонту ділянок.
Розробляти найбільш ефективні стратегії обслуговування ділянки з урахуванням оптимізації результатів і витрат, а також різних обмежень.
Обстежувати будь-які конструкції від насипів до ущільнених поверхонь і покриттів з використанням вторинних матеріалів до і після реконструкції.
 
Дана установка застосовується при: розробці проектів на ремонт і реконструкцію автомобільних доріг проведенні обстежень дорожніх одягів з метою оцінки їх міцності приймання автомобільних доріг в експлуатацію складанні прогнозу і стратегії по утриманню автошляхів.
 
 Результати обстеження: прогнозування стану структури існуючого дорожнього одягу під дією визначеної транспортного навантаження; визначення місць, які потребують посилення конструкції; терміни проведення необхідних ремонтних робіт; визначення проблемних конструктивних шарів.
- Прив'язка до місцевості ділянки дороги з GPS
- Характеристики шарів дорожнього одягу
- Прогноз довговічності дорожнього одягу при заданій інтенсивності
- Пошарові динамічні модулі дорожньої конструкції
- Середній розрахунковий динамічний модуль
- Залишковий ресурс працездатності дорожньої конструкції
При цьому, дана система вигідно відрізняється від використовуваних наступним:
Висока точність результатів.
Високоточне програмне забезпечення для обробки як камеральних так і польових даних.
Одночасна діагностика всіх шарів конструкції
Робота з обстеження відповідає чинним нормативним документам.
 
Зазначене обладнання допоможе локалізувати слабкі ділянки автошляхів та прийняти необхідні проєктні рішення для забезпечення довговічної та надійної роботи дорожньої конструкції протягом іі життєвого циклу – повідомив перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Василь Гордєєв.